Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

Στα ύψη πάλι η ατμοσφαιρική ρύπανση

Υπερβάσεις του ορίου ενημέρωσης κοινού στις τιμές του όζοντος καταγράφηκαν και σήμερα από το Δίκτυο Παρακολούθησης Ατμόσφαιρας της Αθήνας, ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Συγκεκριμένα, καταγράφηκαν οι εξής υπερβάσεις:
Στο σταθμό Μαρούσι, στις 15:00, με τιμή 227 μg/m³,
Στο σταθμό Λυκόβρυση, στις 15:00, με τιμή 226 μg/m³
Στο σταθμό Αγίας Παρασκευής, στις 15:00, με τιμή 203 μg/m³
Στο σταθμό Θρακομακεδόνες, στις 15:00, με τιμή 217 μg/m³
Για το λόγο αυτό από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης παρέχονται οι ακόλουθες οδηγίες για την προφύλαξη του πληθυσμού: "Άτομα με αναπνευστικές και καρδιαγγειακές παθήσεις και γενικότερα άτομα ευαίσθητα στην ατμοσφαιρική ρύπανση συνίσταται να παραμένουν σε εσωτερικούς χώρους και να αποφεύγουν την κυκλοφορία στο εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, συνίσταται στα παραπάνω άτομα, καθώς και τα παιδιά να αποφεύγουν την έντονη σωματική άσκηση, η οποία μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό της αναπνευστικής οδού και να οδηγήσει σε αναπνευστικά προβλήματα".
Το όριο ενημέρωσης κοινού είναι το 180 μg/m³ και το όριο συναγερμού το 240 μg/m³.

Τρίπολη: σε λειτουργία η σήραγγα Νεοχωρίου

Δόθηκε στην κυκλοφορία ο δεύτερος κλάδος, της νέας σήραγγας Νεοχωρίου στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τριπόλεως, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Η σήραγγα έχει μήκος 740 μέτρα και κατασκευάστηκε για να παρακαμφθούν επικίνδυνες στροφές στις οποίες σημειώνονταν πολλά ατυχήματα.

Το σχέδιο για τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις

Σε προτεραιότητα μπαίνουν περιοχές του κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις. Η μετατροπή της Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας σε πεζόδρομο, που συμπληρώνει τη μεγάλη διαδρομή σύνδεσης των αρχαιολογικών χώρων, προωθείται από την ΕΑΧΑ και θα δημοπρατηθεί στο τέλος του έτους, μετά την ολοκλήρωση των μελετών που προκηρύχθηκαν. Προβλέπεται η λειτουργία της ως πεζόδρομος, με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ. Προσωρινά, προβλέπεται η παράλληλη κίνηση τρόλεϊ σε άλλη λωρίδα κυκλοφορίας, ως μεταβατική φάση, μέχρι να καταστεί εφικτή η πλήρης απομάκρυνσή τους από την οδό. Με την υλοποίηση του έργου επιτυγχάνεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας ενιαίο ελεύθερο χώρο. Επίσης η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της περιοχής, με χρήση βιοκλιματικών υλικών και η σύνδεσή της με τη Διον. Αρεοπαγίτου, δημιουργώντας περίπατο μήκους 4 χλμ περίπου. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, προετοιμάζεται τη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, ώστε πολύ σύντομα να προκηρυχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός. Ο διαγωνισμός για την Ανάπλαση της Πανεπιστημίου θα προκηρυχθεί αμέσως μετά την έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, τον προσδιορισμό της θέσης χάραξης των γραμμών του τραμ και την οριστικοποίηση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών. Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική αποφόρτισης του κέντρου από το αυτοκίνητο και στην αποφασιστική ενίσχυση του ρόλου της δημόσιας συγκοινωνίας. Θεμέλιο της πολιτικής αναβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας θα είναι το τραμ, για το οποίο προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του από την πλατεία Συντάγματος σε Πανεπιστημίου και Πατησίων. Το έργο έχει ιδιαίτερη σημασία για την πολεοδομική ταυτότητα της Αθήνας. Η θέση της Πανεπιστημίου, η γεωμετρία της, η αρχιτεκτονική της, η ιστορία της την καθιστούν τoν πιο σημαντικό άξονα, που θα άξιζε να δοθεί στον πεζό και στην πόλη, ελεύθερη από αυτοκίνητα. Διερευνάται κυκλοφοριακά και η δημιουργία μιας ενότητας, με κοινά χαρακτηριστικά, που ορίζεται από τις οδούς Φιλελλήνων – Λ. Συγγρού – Καλλιρρόης – Β. Κωνσταντίνου – Βασ. Σοφίας, με στόχο την ενοποίηση της Βουλής και του Εθνικού Κήπου με την πλατεία Συντάγματος και την απόδοση ζωτικού περιβάλλοντα χώρου για το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ. Επίσης προβλέπεται η μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.

ΑΘΗΝΑ : Οι πλατείες που αναβαθμίζονται

Ξεκινούν άμεσα τα πρώτα έργα αναπλάσεων σε υποβαθμισμένες περιοχές της πόλης πρόκειται για τις πλατείες: Αγ. Παντελεήμονα, Αττικής και Αγ. Νικολάου Αχαρνών. Πλατεία Αγίου Παντελεήμονα Επιδιώκεται η σύνδεσή της με την Πλατεία Αττικής, μέσω της οδού Αγορακρίτου, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, περιορισμό των θέσεων της παρόδιας στάθμευσης και μελλοντική επέκταση αυτής της διαδρομής περιπάτου έως το Πεδίον του Άρεως και την Ακαδημία Πλάτωνος. Επεκτείνεται η πλατεία, με περιορισμό της κίνησης του αυτοκινήτου γύρω της. Πλατεία Αττικής Ενοποιείται η πλατεία με το χώρο πρασίνου στο τέρμα της οδού Αγορακρίτου, με διαμόρφωση του κόμβου και συνέχιση της πλακόστρωσης στους γύρω δρόμους ως επέκταση της πλατείας. Εμπλουτίζεται το πράσινο, δημιουργείται χώρος ελεύθερου παιχνιδιού και χώρος συναθροίσεων και εκδηλώσεων. Επίσης, προβλέπονται στέγαστρα για τη σκίαση των τραπεζοκαθισμάτων και των υπαίθριων καθιστικών, με σκοπό τη συνύπαρξη των ανθρώπων. Πλατεία Αγίου Νικολάου Αχαρνών Με τον επανασχεδιασμό της πλατείας, ο στόχος είναι να «ανοιχθεί» και να γίνει φιλόξενη και λειτουργική με την ενοποίησή της με τους γύρω πεζόδρομους, την απομάκρυνση του αυτοκινήτου και την απόδοση του χώρου στους πεζούς για κίνηση και αναψυχή. Επίσης, γίνεται σαφής οριοθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων, της οργάνωσης χώρου για το παιχνίδι των παιδιών με ασφάλεια, εξυγιαίνεται και εμπλουτίζεται το πράσινο και ο αστικός εξοπλισμός. Ακολουθούν σοβαρές αναπλάσεις σε 3 υποβαθμισμένες πλατείες και χώρους στον Κολωνό, στα Άνω Λιόσια και στα Καμίνια του Πειραιά, ενώ θα προστεθούν και άλλες μετά από συνεννοήσεις με τους αρμόδιους Δήμους. Ο σχεδιασμός τους θα γίνει μέσα από αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς που θα προκηρυχθούν άμεσα.

Πελοποννησος : 1,1 δισ. στην ενέργεια

Τα δύο επόμενα χρόνια θα γίνουν ενεργειακές επενδύσεις στην Πελοπόννησο, ύψους 1,1 δις. ευρώ που θα την φέρουν σε θέση παραγωγού ενέργειας για τη χώρα. Πρόκειται ,για το έργο της Μονάδας Φυσικού Αερίου, ιδιοκτησίας ΔΕΗ Μεγαλόπολης, ύψους 500 εκατ. Ευρώ που θα είναι έτοιμη το φθινόπωρο του 2012. Προψωρά το έργο του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου, με την επέκταση του αγωγού μεταφοράς αερίου απ’ τους Αγίους Θεοδώρους μέχρι τη Μεγαλόπολη και με την προοπτική επέκτασης του δικτύου προς Καλαμάτα και ίσως προς Πάτρα. Επίσης σε δέκα ημέρες ο ΔΕΣΦΑ θα πάρει την έγκριση απ’ το Υπουργείο ώστε να σχεδιάσει τις απαραίτητες προκαταρκτικές περιβαλλοντικές μελέτες για να ξεκινήσει έτσι η σύνταξη της προκήρυξης του διαγωνισμού για τον αγωγό, κόστους 130 εκατ. Ευρώ Τέλος, 130 ή 140 εκατ. Ευρώ προτίθεται να δαπανήσει η ΔΕΗ Ανανεώσιμες Α.Ε. για το φωτοβολταικό πάρκο της Μεγαλόπολης.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki