Παρά το γεγονός ότι το θέατρο "Εμπρός" στου Ψυρρή παραμένει ένα ζωντανό κύτταρο αυτόνομης καλλιτεχνικής δημιουργίας, χάρη στην κατάληψή του από συλλογικότητες και άτομα που το λειτουργούν εδώ και δύο χρόνια ως "Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός", το ΤΑΙΠΕΔ προχωρά στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό του ιστορικού ακινήτου. Έτσι, στον ιστότοπο ηλεκτρονικών διαγωνισμών, μέσω του οποίου βγαίνουν στο σφυρί τα ακίνητα του Δημοσίου, αναρτήθηκε πρόσφατα ανακοίνωση για τη διενέργεια διαγωνισμού (με κωδικό Q36333) για την πώληση "οικόπεδο με κτίσμα στο κέντρο της Αθήνας", με "ΑΜ Ακινήτου: 36333"... Μόνο όταν προχωρήσει παρακάτω, στην περιγραφή, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει ότι το προς εκποίηση ακίνητο αφορά το ιστορικό τυπογραφείο της εφημερίδας Εμπρός, έδρα κατόπιν του ομώνυμου θεάτρου: "Οικόπεδο με κτήριο διατηρητέο μαζί με τον μηχανολογικό εξοπλισμό του ως in situ. Έχει διαμορφωθεί και λειτουργήσει ως θέατρο με την επωνυμία Εμπρός". Όμως το ΤΑΙΠΕΔ πωλεί κάτι που του ανήκει πραγματικά; Διαβάζοντας πιο προσεκτικά τα σχετικά στοιχεία, βλέπουμε ότι το ακίνητο που περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο δυνάμει του Α.Ν. 1530/50 «περί εχθρικών περιουσιών», χωρίς όμως να έχει μεταγραφεί στο Υποθηκοφυλακείο Αθηνών, το οποίο και εξ αυτού του λόγου δεν χορηγεί για το συγκεκριμένο ακίνητο πιστοποιητικό μεταγραφής και πιστοποιητικό ιδιοκτησίας. Επιπλέον, εκκρεμεί, χωρίς να υπάρχει απόφαση επ' αυτής, αγωγή ακυρώσεως από 08.01.1951, για την οποία το ΤΑΙΠΕΔ καθησυχάζει τους υποψήφιους αγοραστές ότι "η μεταγραφείσα διεκδικητική αγωγή θεωρείται ακίνδυνη, λόγω παλαιότητας". Ακριβώς λόγω του αμφισβητούμενου, όπως όλα δείχνουν, ιδιοκτησιακού καθεστώτος του ακινήτου, έξι πολίτες έχουν προσφύγει στο ΣτΕ κατά της απόφασης... Επιπλέον, καθώς οι μάνατζερ του ΤΑΙΠΕΔ γνωρίζουν το ακίνητο μονάχα από τα χαρτιά, αγνοούν ότι ο μηχανολογικός εξοπλισμός που αναφέρουν είχε παραδοθεί από την, πρώην ιδιοκτήτρια, ΚΕΔ στον Δήμο Αθηναίων για φύλαξη, προκειμένου να διαμορφωθεί το κτήριο για θεατρική χρήση. Έκτοτε η τύχη του αγνοείται, μολονότι αποτελεί κηρυγμένο μνημείο! Δεν είναι άλλωστε το μόνο λάθος τους: Σε ανακοίνωση Τύπου μετά την (αποτυχημένη, όπως αποδείχτηκε) προσπάθεια σφράγισης/ανακατάληψης του χώρου, ανέφεραν ως πρωτεργάτη της κατάληψης την Κίνηση Μαβίλη, κάτι που είχε πάψει να ισχύει εδώ και έναν περίπου χρόνο! Εύλογα προκύπτει το ερώτημα, λοιπόν, ποιος θα ρίσκαρε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για ένα ακίνητο αμφισβητούμενης ιδιοκτησίας, που επιπλέον είναι διατηρητέο και η αποκλειστική χρήση του προβλέπεται ρητώς από το Π.Δ. της 18.3.98 ως "χώρος συνάθροισης κοινού (σημερινό θέατρο 'Εμπρός')";