Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Χωροταξία & Περιβάλλον

Κορίνθου-Τρίπολης:κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Λόγω εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώματος του ανισόπεδου κόμβου σύνδεσης με την Ε.Ο. Τρίπολης-Σπάρτης, θα παραμείνουν κλειστοί οι αντίστοιχοι κλάδοι εισόδου και εξόδου στον αυτοκινητόδρομο, από την Τρίτη 13/4 και ώρα 07:00 έως και την Κυριακή 25/4 και ώρα 20:00.

ΜΑΡΟΥΣΙ:Ξηλώθηκαν 19 διαφημιστικές πινακίδες

Για πέμπτη συνεχόμενη ημέρα συνεχίστηκε η αποξήλωση των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων από το Δήμο Αμαρουσίου.
Συγκεκριμένα αποξηλώθηκαν ακόμη δέκα εννέα παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, από τις Λεωφόρους Κύμης και Κηφισίας και τις οδούς Παπανδρέου και Διονύσου.

Απο 1η Ιουλίου η αεροπορική σύνδεση Κοζανης και Καστορίάς με την Αθήνα

Από 1ης Ιουλίου αναμένεται η έναρξη των δρομολογίων της άγονης αεροπορικής γραμμής Αθήνα- Κοζάνη – Καστοριά, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε το περασμένο Σάββατο από την Καστοριά, ο Πρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Καστοριάς κ Φίλιππος Πετσάλνικος. Ανέφερε ότι ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου αεροπορικής εταιρίας, η οποία θα αναλάβει την εκμετάλλευση της γραμμής αυτής θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μαΐου. Η σύμβαση θα έχει διάρκεια τέσσερα έτη καταρχήν και θα προβλέπει την εκτέλεση δυο εβδομαδιαίων δρομολογίων στην γραμμή Αθήνα - Καστοριά απευθείας με σύνολο 60 προσφερόμενων θέσεων κατ΄ ελάχιστο ανά κατεύθυνση και τριών εβδομαδιαίων αεροπορικών δρομολογίων στην γραμμή Αθήνα – Κοζάνη - Καστοριά με σύνολο 120 προσφερόμενων θέσεων κατ΄ ελάχιστο ανά κατεύθυνση, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Οι ναύλοι προβλέπεται ότι δεν θα μπορούν να υπερβαίνουν το κόστος των 60 ευρώ για το δρομολόγιο Αθήνα - Κοζάνη και το κόστος των 70 ευρώ για την γραμμή Αθήνα - Καστοριά.

 

Όλο το νομοσχέδιο για τους ημιυπαίθριους

dentrisio-spitiΠαράβολο 250 ευρώ για τους ημιυπαίθριους και 350 ευρώ για τους λοιπούς αυθαίρετους χώρους θα καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες με την υποβολή των αιτήσεων «διατήρησης», σύμφωνα με το νομοσχέδιο που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα από το ΥΠΕΚΑ. Το παράβολο θα συμψηφίζεται πάντως με το «πράσινο τέλος» που θα καταβάλει στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν προθεσμία 8 μηνών να υποβάλουν τις αιτήσεις. Στο «πράσινο τέλος» που υποτίθεται ότι θα χρηματοδοτήσει περιβαλλοντικές δράσεις και όχι τα ελλείμματα του προϋπολογισμού, μπήκε την τελευταία στιγμή «καπέλο» 30 % στα ακίνητα εκτός πρώτης κατοικίας όταν η αντικειμενική αξία (τιμή ζώνης επί τετραγωνικά) του αυθαίρετου ξεπερνά τα 1000 ευρώ.
Οι αιτήσεις θα συνοδεύονται από υπεύθυνη δήλωση στην οποία περιλαμβάνονται τα ατομικά στοιχεία, ο αριθμός φορολογικού μητρώου, η(Δ.Ο.Υ. φορολογίας του ιδιοκτήτη, ο αριθμός και το έτος της οικοδομικής άδειας, η περιγραφή του δηλούμενου χώρου, το εμβαδόν και η χρήση του, η ημερομηνία μετατροπής της χρήσης του χώρου καθώς και εάν πρόκειται για ακίνητο πρώτης κατοικίας, άλλης κατοικίας ή ακίνητο άλλης χρήσης. Η δήλωση συνοδεύεται από φωτογραφία του δηλούμενου χώρου καθώς και από τεχνική έκθεση μηχανικού, στην οποία περιλαμβάνεται η περιγραφή του χώρου, το εμβαδόν του, η χρήση του, καθώς και η έκταση γης που προκύπτει από την διαίρεση του εμβαδού του δηλούμενου χώρου με τον ισχύοντα συντελεστή δόμησης του ακινήτου. Στην τεχνική έκθεση επισυνάπτονται αντίγραφα του στελέχους της οικοδομικής άδειας, του τοπογραφικού διαγράμματος της αδείας και της κάτοψης του ορόφου, όπου εμφαίνεται ο χώρος για τον οποίο ζητείται η υπαγωγή του στη ρύθμιση αυτή.
Διευκρινίζεται επίσης ότι για τους χώρους που θα ενταχθούν στη ρύθμιση δεν επιβάλλονται πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης ούτε άλλες κυρώσεις και δεν οφείλονται αναδρομικά οποιοιδήποτε φόροι για μεταβιβάσεις του ακινήτου, εισφορές φορέων κοινωνικής ασφάλισης ή άλλες επιβαρύνσεις για την αλλαγή χρήσης που έχει συντελεστεί.
Συνημμένο το πλήρες κείμενο του νομοσχεδίου.

Διόδια στην Εγνατία

Πριν το καλοκαίρι θα αρχίσει σταδιακά η τοποθέτησή διοδίων στην Εγνατία, τα οποία θα είναι χαμηλότερα από τα διόδια των άλλων αυτοκινητοδρόμων, ανέφερε σήμερα ο  Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης. Ο ίδιος κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση ότι για λόγους πολιτικού κόστους δεν τοποθέτησε διόδια με αποτέλεσμα οι φορολογούμενοι και όχι οι χρήστες να επιβαρύνονται με τις λειτουργικές δαπάνες του δρόμου (80 – 100 εκατ. ευρώ το χρόνο). Επιπλέον «τουρκικές, βουλγάρικες, αλβανικές, ρουμάνικες κ.λπ. νταλίκες, υπερφορτωμένες καταστρέφουν την Εγνατία, ανταγωνίζονται αθέμιτα τις ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις και τις παραγωγικές μονάδες όλα αυτά τα χρόνια».
Ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε επίσης ότι σε 2- 3 εβδομάδες τα Τέμπη θα ανοίξουν οριστικά.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki