Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Επιχειρήσεις

ΔΕΗ: εξαγορά αιολικών πάρκων

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ Α.Ε. ενέκρινε την απόκτηση από την κατά 100% θυγατρική της εταιρεία ΔΕΗ Ανανεώσιμες Α.Ε. τριών αιολικών πάρκων εν λειτουργία (συνολικής ισχύος 24,65 MW) και τριών υπό ανάπτυξη (συνολικής ισχύος 48MW) του Ομίλου Εταιρειών BCI
Η σχετική σύμβαση δεν έχει ακόμη υπογραφεί, ενώ το οριστικό τίμημα θα διαμορφωθεί με την ολοκλήρωση του οικονομικού και νομικού ελέγχου.

Burger 3,26 δισ δολαρια

Οι ιδιοκτήτες της αλυσίδας Burger King αποφάσισαν να δεχθούν πρόταση εξαγοράς της εταιρείας από την εταιρεία επενδύσεων 3G Capital έναντι τιμήματος 3,26 δισ. δολαρίων. Όπως αναφέρουν αναλυτές η συμφωνία αυτή θα δώσει ανάσα ζωής στην επιχείρηση.

Υπέρ του μνημονίου ο ΣΕΒ

«Σήμερα, από ορισμένα κέντρα και ποικιλόμορφα συμφέροντα, επιχειρείται η δαιμονοποίηση του Μνημονίου, ως φορέα δεινών για την ελληνική οικονομία και κοινωνία.  Πράγματι, τα στενά δημοσιονομικά μέτρα του Μνημονίου ήταν σκληρά και ορισμένα εξ αυτών αποδείχθηκαν αντιπαραγωγικά.  Οι δημόσιοι κατήγοροί του όμως, παραβλέπουν ότι το Μνημόνιο απαριθμεί, ιεραρχεί και θέτει αυστηρά χρονοδιαγράμματα υλοποίησης όλων εκείνων των μεγάλων μεταρρυθμίσεων που η χώρα μας όφειλε εδώ και χρόνια να είχε κάνει και τις οποίες το πολιτικό σύστημα κατονόμαζε ή και εξήγγειλε, αλλά δεν τολμούσε να προωθήσει.  Η ατολμία αυτή έφερε τη χώρα στο κατώφλι της χρεοκοπίας.  Η αλλαγή είναι ζήτημα εθνικής ανάγκης και όχι ξένης επιβουλής ή επιβολής.  Μεταξύ αλλαγής και πτώχευσης, η αλλαγή είναι μονόδρομος.»
Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων σήμερα ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δημήτρης Δασκαλόπουλος, κατά τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό ενόψει της ΔΕΘ.
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ εξέφρασε την άποψη ότι η κοινωνία σταδιακά συνειδητοποιεί, πλέον, την αναγκαιότητα της αλλαγής και είναι διατεθειμένη να πληρώσει το κόστος προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα του μέλλοντός της ενώ επεσήμανε ότι οποιαδήποτε υπαναχώρηση ή αναστολή στο εγχείρημα της αλλαγής θα έχει πολύ μεγαλύτερο πολιτικό κόστος και καταστροφικές συνέπειες για την ίδια τη χώρα και τον λαό μας.
Ο κ. Δασκαλόπουλος επανέλαβε ότι έχουν εξαντληθεί τα κοινωνικά και πολιτικά όρια επιβολής νέων περικοπών και νέων φόρων ενώ απέδωσε την υστέρηση των εσόδων στο γεγονός ότι  υπερεκτιμήθηκε τόσο η φοροδοτική ικανότητα νοικοκυριών και  επιχειρήσεων όσο και οι δυνατότητες των εισπρακτικών μηχανισμών.

Τι ζητούν οι εξαγωγείς

Σε συνέντευξη Τύπου, την οποία παραχώρησε σήμερα, 2 Σεπτεμβρίου 2010, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) στα γραφεία του, παρουσιάστηκε η πρόταση του ΣΕΒΕ για την κατάρτιση Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών στο πλαίσιο της Συμφωνίας Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής πολιτικής της Ελλάδας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
O ΣΕΒΕ, ως εξαγωγικός φορέας που εκφράζει τις ΜμΕ της περιφέρειας και στο πλαίσιο της διαρκούς ανάλυσης και αξιολόγησης της πορείας των ελληνικών εξαγωγών, έχει εντοπίσει τις αδυναμίες που παρουσιάζει σήμερα το υφιστάμενο Σύστημα Στήριξης των ελληνικών εξαγωγών. Οι αδυναμίες αυτές εστιάζονται στην έλλειψη εθνικής στρατηγικής, στόχων και κατευθύνσεων για τις εξαγωγές, στην έλλειψη πλαισίου στήριξης των εξαγωγικών επιχειρήσεων, στον μη ενεργό ρόλο των φορέων εξωστρέφειας και στην έλλειψη συνάφειας και συντονισμού των εθνικών προσπαθειών ενίσχυσης της εξωστρέφειας. Καθοριστικός παράγοντας που διαμορφώνει τη σημερινή κατάσταση στο μέτωπο των ελληνικών εξαγωγών είναι το πλήθος των φορέων εξωστρέφειας, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από ασαφείς και πολλές φορές, αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες, απουσία κοινού οράματος, στρατηγικής, στόχων και κατευθύνσεων και κυρίως έλλειψης συντονισμού, παρακολούθησης και εποπτείας.
Στο πλαίσιο της Συμφωνίας Οικονομικής και Χρηματοπιστωτικής πολιτικής και σύμφωνα με το Παράρτημα IV, υπάρχει σαφής αναφορά δέσμευσης της Κυβέρνησης μέχρι και τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους να προτείνει μέτρα για την ενίσχυση της πολιτικής προώθησης των εξαγωγών σε στρατηγικούς κλάδους. Κατά συνέπεια ανοίγεται ένας δρόμος για διάλογο και τη διαμόρφωση από κοινού ενός Σχεδίου Στρατηγικής ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών.
Ο ΣΕΒΕ θεωρεί ότι η επιδιωκόμενη αυτή ενίσχυση της εξωστρέφειας μπορεί να επιτευχθεί μέσω ενός νέου συντονιστικού οργάνου υπό τη μορφή μιας «Γενικής Γραμματείας Εξωστρέφειας» (ΓΓΕξ). Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της, η Γραμματεία προτείνεται να υπάγεται και να εποπτεύεται από το Γραφείο του Πρωθυπουργού, να έχει την ευθύνη συντονισμού και να διαθέτει τακτικό προϋπολογισμό, εποπτεύοντας όλα τα Υπουργεία και τους εποπτευόμενους φορείς που σήμερα ασχολούνται με την «εξωστρέφεια». Όλες οι δράσεις και οι σχετικές δαπάνες θα υπόκεινται στην έγκριση της ΓΓΕξ και θα εντάσσονται στο ετήσιο πρόγραμμα δράσεων, το οποίο και θα παρακολουθείται ανά τρίμηνο.
Πέραν αυτού, για την εξασφάλιση της αποτελεσματικής λειτουργίας του Σχεδίου Δράσης για τη Δημιουργία Ενιαίας Εθνικής Στρατηγικής Ενίσχυσης της εξωστρέφειας, κρίνεται αναγκαία η εφαρμογή και των παρακάτω μέτρων:
1. Ταμείο Εξωστρέφειας (Extroversion Fund). Στο πλαίσιο της Γραμματείας προτείνεται να λειτουργήσει και ένα “Ταμείο Εξωστρέφειας” (“Extroversion Fund”) για τη χρηματοπιστωτική στήριξη των νέων ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς.
2. Άνοιγμα Νέων Αγορών – Αξιοποίηση Δικτύου Γραφείων ΟΕΥ. Βασική επιδίωξη της προτεινόμενης δράσης είναι η ενίσχυση, η αναδιάρθρωση και ο καλύτερος συντονισμός του Συστήματος Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) αναφορικά με τη δικτύωση, την προώθηση–προβολή και την πληροφόρηση, έτσι ώστε τα Γραφεία να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να μπορούν να παρέχουν έγκυρη, επικαιροποιημένη και αξιοποιήσιμη πληροφόρηση όλο το χρόνο, εικοσιτέσσερις ώρες τη μέρα, επτά μέρες την εβδομάδα (24/7).
3. Country Re-Branding / Ενέργειες Προώθησης – Προβολής. Η δράση στοχεύει στην αναβάθμιση και αποκατάσταση του πλήγματος που έχει υποστεί το Βrand Name «Ελλάδα» με την παράλληλη προβολή & προώθηση των ελληνικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού, αξιοποιώντας έτσι τις οικονομίες κλίμακας που δημιουργούνται κατά περίπτωση από την παράλληλη προώθηση ελληνικών προϊόντων και ελληνικού Brand Name.
4. Ενεργοποίηση Νέων και Δυνητικά «Εξωστρεφών» Επιχειρήσεων. Δράσεις Προώθησης / Ανάδειξης Εταιριών με Εξωστρεφή χαρακτηριστικά.
5. Ενίσχυση Συλλογικών Φορέων στήριξης της Εξωστρέφειας/ “e-Διεθνής Συλλογικός Φορέας Εξαγωγών”
6. Kαλύτερη πρόσβαση σε Διεθνείς Διαγωνισμούς Προμηθειών
7. Συνεχείς Έρευνες Αγορών
8. Ενεργοποίηση δράσεων Εξωστρέφειας στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ με το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΞΑΓΩ»
9. Ηλεκτρονική Πλατφόρμα/ Βάση Δεδομένων για τις εξωστρεφείς επιχειρήσεις
10. Παρατηρητήριο Εξαγωγών/ Δείκτες
11. Αξιοποίηση πράσινης ανάπτυξης και επιχειρηματικότητας
12. Καινοτομία
13. Αξιοποίηση της θαλάσσιας Οικονομίας (προϊόντα – υπηρεσίες ναυτιλίας) ως μέσο ανάπτυξης των εξαγωγών
14. Αποτελεσματική αντιμετώπιση των εξαγωγικών αντικινήτρων (ενδεικτικά):
•Έλλειψη ρευστότητας των εξαγωγικών επιχειρήσεων λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης που έχει φθάσει στο «μη περαιτέρω», κλονίζοντας τη βιωσιμότητά τους
•Καθυστερήσεις στην επιστροφή του πιστωτικού υπολοίπου ΦΠΑ στις εξαγωγικές επιχειρήσεις
•Καθυστερήσεις στην επιστροφή Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης Καυσίμων σε δικαιούχους εξαγωγείς
•Καθυστερήσεις στην έγκριση επενδύσεων του ισχύοντος αναπτυξιακού νόμου και μη συμπερίληψη σε αυτόν κριτηρίου εξωστρέφειας και άυλων δαπανών στήριξης της εξωστρέφειας – Καθυστερήσεις στις δράσεις εξωστρέφειας του ΕΣΠΑ 2007-2013
•Δυσμενής φορολογική αντιμετώπιση των εταιριών, που δημιουργεί αρνητικό επιχειρηματικό κλίμα στην χώρα μας, σε σχέση με το φορολογικό καθεστώς γειτονικών χωρών (υψηλοί φορολογικοί συντελεστές, κ.λ.π.)
•Γραφειοκρατία στη διεκπεραίωση τελωνειακών διαδικασιών και καθυστέρηση εφαρμογής του ηλεκτρονικού τελωνείου (e-customs).
•Χαμηλή αναγνωρισιμότητα των σημάτων συμμόρφωσης ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό και ταυτόχρονα παρουσία μη συμμορφούμενων, με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, προϊόντων τρίτων χωρών (λόγω ελλιπούς εποπτείας της αγοράς), με αποτέλεσμα τη δημιουργία αθέμιτου ανταγωνισμού από αυτά στην Ελληνική αγορά.
•Παρουσία Μη Εμπορικών Εμποδίων (Non Trade Barriers) στις διεθνείς αγορές, τα οποία οδηγούν σε αποκλεισμούς ή/ και καθυστερήσεις και επιβαρύνσεις στις εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων, πλήττοντας την ανταγωνιστικότητά τους.
•Ανεπαρκής αξιοποίηση Αντισταθμιστικών Οφελών (offsets) στην αμυντική βιομηχανία και σε άλλες διμερείς συμφωνίες, που προβλέπουν ανταγορές ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών.
•Ανταποδοτικά τέλη στις εξαγωγές/ενδοκοινοτικές παραδόσεις αγροτικών προϊόντων.

Τα αιτήματα των επαγγελματοβιοτεχνών

Κατά τη σημερινή συνάντησή της με τον Πρωθυπουργό, ενόψει της ΔΕΘ, η ΓΣΕΒΕΕ κατέθεσε Υπόμνημα με τις προτάσεις της για άμεσα μέτρα και πολιτικές που στοχεύουν στην ενίσχυση της οικονομίας και στην έξοδο της χώρας από την κρίση. Τα βασικά στοιχεία του υπομνήματος έχουν ως εξής:  
«Οι πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις (0-49 άτομα προσωπικό) αποτελούν την ατμομηχανή της ανάπτυξης και της απασχόλησης σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις αποτελούν το 98,7% των επιχειρήσεων. Συγκεντρώνουν το 50,4% της απασχόλησης του ιδιωτικού τομέα και παράγουν το 39,9% της προστιθέμενης αξίας (Συνημμένο). Στην Ελλάδα, αντίστοιχα, η συμβολή τους στην οικονομία είναι ακόμα μεγαλύτερη καθώς αποτελούν το 99,5% του συνόλου των επιχειρήσεων, συγκεντρώνουν το 75,3% της απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα (οι πολύ μικρές το 58%) και παράγουν το 56% της προστιθέμενης αξίας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη σημασία των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων, έχει προχωρήσει στην ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων με βασική αρχή την «προτεραιότητα στις μικρές επιχειρήσεις». 
Έχοντας επίγνωση αυτής της πραγματικότητας πρέπει να σχεδιάσουμε οργανωμένα και με στρατηγική στη χώρα μας ένα άλλο παραγωγικό, και όχι μεταπρατικό και ολιγοπωλιακό, μοντέλο ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία. Με ένα Κράτος μοχλό και όχι “βαρίδι” στην ανάπτυξη. Αλλά για να έχει αποτέλεσμα όλη αυτή η προσπάθεια, πρέπει να αντιμετωπίσουμε εδώ και τώρα τον υφεσιακό «τυφώνα» της συγκυρίας. Η ελληνική οικονομία και κοινωνία έχει ανάγκη όσο ποτέ για ένα πιο μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για το αύριο, αλλά προπάντων, όμως, για πολιτικές και άμεσα μέτρα για να αντιμετωπίσει το «σήμερα», έτσι ώστε να υπάρξει και «αύριο». Να υπάρξουν δηλαδή επιχειρήσεις και κοινωνία ώστε να μπορέσουν να αφομοιώσουν τους σχεδιασμούς του αύριο.
Οι μεγάλες επενδύσεις είναι απαραίτητες για την ελληνική οικονομία όταν μάλιστα συνοδεύονται από σχέδιο και στρατηγική. Έχουν όμως μεγάλο χρόνο ωρίμανσης και η ελληνική οικονομία δεν έχει άλλο χρόνο. Άρα χρειάζεται άμεσα επικέντρωση στην ενεργοποίηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας και επενδυτικής δραστηριότητας, ιδιαίτερα σε μικρή και πολύ μικρή κλίμακα.
Σε αυτό το πλαίσιο παραθέτουμε συνοπτικά τις κυριότερες πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν άμεσα από την κυβέρνηση για να διασωθεί, αναπνεύσει και τελικά κινητοποιηθεί η βασική δομή της ελληνικής επιχειρηματικότητας στην πραγματική οικονομία.
Προτάσεις:
-Απαραίτητη η διαπραγμάτευση με ΕΕ, ΔΝΤ, ΕΚΤ για επιμήκυνση της περιόδου δημοσιονομικής προσαρμογής (μείωση ελλείμματος κάτω του 3%) , ώστε να υπάρξει η δυνατότητα απελευθέρωσης πόρων από τον κρατικό προϋπολογισμό για ενίσχυση της ρευστότητας, ανάπτυξης και των δημοσίων επενδύσεων και ως εκ τούτου και αύξησης των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.
-Η στήριξη των ελληνικών τραπεζών θα πρέπει να συνοδευτεί με δεσμευτική συμφωνία και στη βάση αναλυτικού σχεδίου για τη διοχέτευση των πόρων στη χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας.
-Ενεργότερη συμμετοχή του ΤΕΜΠΜΕ ΑΕ στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της ρευστότητας στην αγορά. Μελέτη για τη μετεξέλιξη του ΤΕΜΠΜΕ ΑΕ σε Φορέα Στήριξης και Χρηματοδότησης των μικρών επιχειρήσεων.
-Ως πρώτο άμεσο και γρήγορα αποδοτικό μέτρο για επενδύσεις προτείνεται να παρέχεται η δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να παρακρατούν μέρος των κερδών τους (πχ 30%), να μην το αποδίδουν προς φορολόγηση υπό την αυστηρή προϋπόθεση επένδυσης  παγίων στην επιχείρηση (π.χ. για επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών μέχρι 5 εκατ. €). Η αυτοχρηματοδότηση με αυτό τον τρόπο των επενδύσεων απαντά σε ένα βαθμό και στο μεγάλο πρόβλημα της τραπεζικής δανειοδότησης αυτή τη περίοδο.
-Ενεργοποίηση ΠΔΕ και προγραμμάτων ΕΣΠΑ.
-Στήριξη της απασχόλησης, με ιδιαίτερη έμφαση στη διατήρηση θέσεων εργασίας στις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις.
-Δίχτυ ασφαλείας και προστασίας για όσους χάνουν τη δουλειά τους, εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους, ιδιαίτερα για την επόμενη πολύ κρίσιμη διετία.
-Απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης των επιχειρήσεων.
-Στον Επενδυτικό Νόμο θα πρέπει να δοθεί έμφαση στα φορολογικά κίνητρα και δευτερευόντως στις επιδοτήσεις των υφιστάμενων επιχειρήσεων. Κλαδικά «φίλτρα» επιλεξιμότητας επιχειρήσεων.
-Εκπόνηση μελέτης με στόχο τον εντοπισμό κλάδων της Ελληνικής Οικονομίας που πρέπει να στηριχθούν για την υποκατάσταση αντιστοιχών εισαγωγών.
-Ίδρυση Κέντρων Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων, κατά το πρότυπο των ΚΕΠ. Προτεραιότητα στα Επιμελητήρια.
-Συνολική τακτοποίηση φορολογικών και ασφαλιστικών εκκρεμοτήτων για τις μικρές επιχειρήσεις, με προσεγγίσεις που ενσωματώνουν τις δυσκολίες της συγκυρίας. Ιδιαίτερη έμφαση στη ρύθμιση οφειλών προς τον ΟΑΕΕ, όπου υπάρχει έκρηξη. Η εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών να γίνεται σε δόσεις, με το ύψος τους να καθορίζεται ως ποσοστό επί των τρεχουσών εισφορών.
-Περιορισμός του φαινομένου της εισφοροδιαφυγής. Παράλληλα με τη διεξαγωγή ελέγχων και κίνητρα («bonus» συνέπειας στις επιχειρήσεις και μείωση ασφαλιστικών εισφορών σε συνάρτηση με την μείωση του όγκου της εισφοροδιαφυγής).
-Εγκατάλειψη κάθε σκέψης για αύξηση του Φ.Π.Α. Τουναντίον, μείωση σε πρώτη φάση κατά μια μονάδα των συντελεστών.
-Πάγωμα αυξήσεων στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ και των δημοτικών τελών που αυξάνουν το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων.
-Επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης.
-Τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας.
-Κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων.
-Θεσμοθέτηση συμβουλευτικού οργάνου στις φορολογικές αρχές. Παράλληλα με την λειτουργία του ΣΔΟΕ, δηλαδή, να υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία με εξειδικευμένο προσωπικό που δεν θα επιβάλει κυρώσεις αλλά θα καθοδηγεί τις επιχειρήσεις. Θα ασκεί προληπτικό και συμβουλευτικό έλεγχο, σύμφωνα και με τις υποδείξεις μελέτης της Παγκόσμιας Τράπεζας.
-Αναθεώρηση του ελληνικού μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης με έμφαση σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού (εκθεσιακός – συνεδριακός, καταδυτικός, πολιτισμικός, παραθεριστικές κατοικίες για ευρωπαίους συνταξιούχους κλπ). Εκπόνηση σχεδίου για πολλά μικρά έργα αναβάθμισης του περιβάλλοντος και των υποδομών.
-Διευκόλυνση της πρόσβασης των μικρών επιχειρήσεων στις κρατικές προμήθειες.
-Το όποιο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και της αγοράς υπηρεσιών θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις σοβαρές πιθανότητες συγκέντρωσης και ολιγοπώλησης που μπορεί να προκύψουν και τελικά χειραγώγησης των τιμών καθώς και την ενδεχόμενη απαξίωση περιουσιακών στοιχείων των επαγγελματιών.
-Για την αναθέρμανση της οικοδομικής δραστηριότητας χρειάζονται πολλά μικρά έργα υποδομών εκτός φυσικά και από τα μεγάλα, καθώς και άρση των φορολογικών αντικινήτρων, ιδιαίτερα για την αγορά πρώτης κατοικίας.
-Αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου που αφορά στην εμπορική πολεοδομία ώστε να αποφευχθεί η υπερσυγκέντρωση σε πολυκαταστήματα και αγορές τύπου «Mall» που έχει ως αποτέλεσμα  την ερημοποίηση των τοπικών αγορών.
-Χωροθέτηση ΒΙ.ΠΕ – ΒΙΟ.ΠΑ με παράλληλη παροχή κινήτρων για την εγκατάσταση επιχειρήσεων στις περιοχές αυτές.
-Σταθερό πλαίσιο προσφορών – εκπτώσεων, με στόχο σταθερές, «καθαρές» και χαμηλότερες τιμές.
-Αναθεώρηση του καθεστώτος πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων. Μεγάλη η επιβάρυνση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων.
-Σύνδεση έρευνας με τις ανάγκες της πραγματικής οικονομίας. Προώθηση συνεργασιών ερευνητικών κέντρων και πανεπιστήμιων με μικρές επιχειρήσεις.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki