Την άμεση παύση λειτουργίας του παλαιού SILO δημητριακών στον Κεντρικό Λιμένα Πειραιώς και την κατασκευή νέου μικρού και αυτοματοποιημένου στον εμπορικό λιμένα, αποφάσισε το Δ.Σ. του Ο.Λ.Π.
Η δραστηριότητα αυτή, η οποία διεξαγόταν από το 1929 στο γνωστό πολυώροφο κτίριο με το ρολόι, το οποίο έχει καταστεί τοπόσημο του λιμανιού εγκαταλείπεται, αφού στον χώρο αυτό πρόκειται μέσω διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού να λειτουργήσει το νέο Εθνικό Ναυτικό Μουσείο. Η δραστηριότητα εξάλλου αυτή ήταν διαχρονικά ζημιογόνα για τον ΟΛΠ. Στον χώρο αυτό αποφασίσθηκε να διατηρηθούν οι μηχανολογικές εγκαταστάσεις – ταινιόδρομοι, οι οποίοι αποτελούν μνημείο πλέον της βιομηχανικής ιστορίας της πόλης του Πειραιά.
Για το νέο SILO, το οποίο έχει ενταχθεί στο επενδυτικό σχέδιο 2010 – 2014, αποφασίσθηκε η συγχρηματοδότηση του με ιδιώτες επενδυτές, η ενοικίαση, η μακροχρόνια παραχώρηση για την κατασκευή ενός μικρού και αυτοματοποιημένου SILO για τις ανάγκες της πραγματικής εξυπηρέτησης των χρηστών.
Το ΔΣ του ΟΛΠ αποφάσισε επίσης:
-Την άμεση μεθόρμιση των τεσσάρων ανενεργών πλοίων ( Ε/Γ – Ο/Γ ΑΝΘΗ – ΜΑΡΙΝΑ, ΜΙΛΕΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και Φ/Γ – Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ), τα οποία είναι ελλιμενισμένα στον προλιμένα του Κεντρικού Λιμένα (Ακτή Βασιλειάδη). Τα πλοία αυτά έχουν κριθεί επικίνδυνα για τη ναυσιπλοΐα από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, ενώ με δικαστικές αποφάσεις ο Ο.Λ.Π. μετά τη συντήρησή τους πρόκειται να προχωρήσει στην εκποίησή τους.
Με την απόφαση αυτή γίνεται ένα πρώτο βήμα για την απομάκρυνση των ανενεργών πλοίων που βρίσκονται στον Λιμένα, μετά την εγκατάλειψή τους από τις εταιρίες C + A (Αγούδημος Γερ.) και ΣΑΟΣ. Οι μεθορμίσεις γίνονται προσωρινά στο μόλο της ΔΕΗ, που αυτόν τον καιρό είναι άδειος για λόγους ασφαλείας και συντήρησης.
-Την έγκριση του αποτελέσματος του διαγωνισμού για την ανάδειξη ανάδοχου κατασκευής του έργου «Διαπλάτυνση κρηπιδώματος του Λιμένα Αλών», προϋπολογισμού 6 εκ. ευρώ.
Μειοδότης ανεδείχθη η τεχνική εταιρεία ΕΡΓΟΡΟΗ Α.Τ.Ε. με ποσοστό έκπτωσης 51,78%.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. κ. Γιώργος Ανωμερίτης, το έργο αυτό θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο, μετά το πέρας της φετινής δρομολογιακής καλοκαιρινής κίνησης και θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούνιο 2011. Το έργο έχει προγραμματισθεί και εκτελείται στα πλαίσια της δημιουργίας του σταθμού «Πειραιάς» του Μετρό, του οποίου οι υπόγειες κλίμακες δυτικά θα βγαίνουν εντός του λιμένα και ανατολικά στην Πλατεία Λουδοβίκου, μπροστά δηλαδή στον σταθμό του ηλεκτρικού (ΗΣΑΠ).