Την παγκόσμια κορυφή με βάση την επισκεψιμότητα κατέκτησε για τρίτο διαδοχικό χρόνο, το 2013, το εμπορικό κέντρο Dubai Mall, καθώς, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες η ιδιοκτήτρια Emaar Properties, το κέντρο προσείλκυσε συνολικά 75 εκατ. καταναλωτές κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους. Ετσι, ξεπέρασε το Mall of America, αλλά και το Bullring Birmingham, στην ομώνυμη βρετανική πόλη, που αμφότερα προσείλκυσαν 40 εκατ. επισκέπτες. Σύμφωνα με την Emaar Properties, η αύξηση της επισκεψιμότητας του Dubai Mall το 2013 άγγιξε το 15%, καθώς το 2012 το κέντρο είχαν επισκεφθεί συνολικά 65 εκατ. καταναλωτές. Σε μηνιαία βάση, το κέντρο προσελκύει 6,25 εκατ. ανθρώπους, ενώ σε ημερήσια βάση ο αριθμός διαμορφώνεται σε 200.000. Το Dubai Mall προσφέρει 1.200 καταστήματα, πληθώρα δραστηριοτήτων ψυχαγωγίας και εστίασης, όντας πλέον ένας πόλος έλξης τουριστών, δεδομένου ότι το 40% των επισκεπτών προήλθε από άλλες χώρες, κυρίως από τη Σαουδική Αραβία, τις λοιπές χώρες της Μέσης Ανατολής, όπως επίσης και την Κίνα, την Ινδία, τη Ρωσία και την Ευρώπη.