Η μείωση της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στις ταχέως αναπτυσσόμενες οικονομίες και η ανάκαμψη χωρών όπως η Ελλάδα έχει μειώσει το χάσμα με τις ώριμες αγορές. Στο μεταξύ, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα της Regus, η αποδοτικότητα καθίσταται η βασική κινητήρια δύναμη ώστε οι εταιρείες να παραμένουν ανταγωνιστικές, χωρίς να γίνονται συμβιβασμοί σε θέματα ανάπτυξης. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι εταιρείες παγκοσμίως θα θέσουν ως πρώτη προτεραιότητα τα μέτρα περικοπής δαπανών, από τη διατήρηση ταλαντούχων ανθρώπων μέχρι τους ευέλικτους χώρους εργασίας, με σκοπό την επίτευξη του μέγιστου πλεονεκτήματος από τα υπάρχοντα πάγια στοιχεία, καθώς και τη γρήγορη και ευέλικτη επέκταση. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα της Regus για το Δείκτη επιχειρηματικής εμπιστοσύνης (BCI) σε περισσότερα από 20.000 ανώτερα στελέχη σε 95 χώρες, ενώ τα επίπεδα εμπιστοσύνης έχουν αυξηθεί κατά πέντε μονάδες φτάνοντας στις 109 στις ώριμες οικονομίες, σημειώθηκε πτώση εννέα μονάδων φτάνοντας στις 117 στις αναδυόμενες χώρες. Στην Ελλάδα, η επιχειρηματική εμπιστοσύνη παρουσίασε απότομη αύξηση από τις 59 μονάδες τον Απρίλιο 2013 στις 72, ακόμη βέβαια αρκετά χαμηλότερα από τον παγκόσμιο μέσο όρο των 113 μονάδων. Στην έκθεση επισημαίνεται επίσης ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις θα εστιάσουν στις οικονομικά προσιτές παροχές υπηρεσιών μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες, με στόχο τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών και την επίτευξη του μέγιστου πλεονεκτήματος από τα υπάρχοντα πάγια στοιχεία, χωρίς να γίνονται συμβιβασμοί σε θέματα σχεδίων επέκτασης.