Πρόστιμο ύψους 3,2 εκατ. δολαρίων για παρενόχληση οφειλετών και καταχρηστικές πρακτικές συμφώνησε να καταβάλει η Expert Global Solutions - η μεγαλύτερη εταιρεία συλλογής χρεών στον κόσμο, όπως ανακοίνωσε η επιτροπή κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (FTC). Είναι για το υψηλότερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί στην ιστορία σε βάρος τρίτου νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου που αναλαμβάνει τη συλλογή χρεών. Οι υπάλληλοι της επιχείρησης υποχρεώνονταν να συνεχίζουν τα τηλεφωνήματα ακόμη και σε περίπτωση που ενημερώνονταν ότι συνομιλούσαν με λάθος άνθρωπο, ότι ο υποτιθέμενος οφειλέτης δεν ήταν καν δανειολήπτης ή ότι ο οφειλέτης δεν ζούσε στην κατοικία ή στο χώρο εργασίας όπου καλούσαν, σύμφωνα με μια προσφυγή σε βάρος της η οποία κατατέθηκε σε ομοσπονδιακό δικαστήριο της πολιτείας Τέξας των ΗΠΑ. «Τηλεφωνούσαν αφού τους είχαν ζητήσει να σταματήσουν να το πράττουν· αφού είχαν υποσχεθεί ότι θα σταματήσουν να τηλεφωνούν· πολύ νωρίς το πρωί· αργά τη νύχτα· σε χώρους εργασίας – ενώ γνώριζαν ότι οι εργοδότες απαγόρευαν τέτοιες κλήσεις», ανέφερε η Κολίν Τρέσλερ, ειδικός σε θέματα προστασίας του καταναλωτή της FTC. Σε ανακοίνωση που διένειμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο Τομ Χόι, αντιπρόεδρος της NCO, σημείωσε ότι ο όμιλος «προσπάθησε σκληρά να εξασφαλίσει τη συμμόρφωσή του προς τους κανόνες και την δίκαιη μεταχείριση των καταναλωτών». Πέραν του προστίμου, η Expert Global ανέλαβε την υποχρέωση να σταματήσει στο εξής τις καταχρηστικές πρακτικές και να αναστέλλει ή να τερματίζει τις προσπάθειες συλλογής χρεών εάν ο οφειλέτης αμφισβητεί το ποσό το οποίο τον ενημερώνουν ότι οφείλει. Θα μπορεί να συνεχίζει την προσπάθεια μόνον όταν διαθέτει εξακριβωμένα δεδομένα για το ακριβές ύψος της οφειλής.