Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Επενδύουν στη κρίση

Κρίση! Τέλεια ευκαιρία για να προσθέσει ο σουηδικός όμιλος ενδυμάτων Hennes & Mauritz μια νέα επωνυμία καταστημάτων στο δυναμικό της. Και μάλιστα καταστημάτων που θα διαθέτουν ακριβότερα προϊόντα στο καταναλωτικό κοινό καθώς θα βρίσκονται σε ακριβούς εμπορικούς δρόμους και πολυτελή εμπορικά κέντρα. Η νέα αλυσίδα καταστημάτων θα καλύψει αρχικώς 10 ευρωπαϊκές χώρες (φευ, όχι στην Ελλάδα...) και τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν τις πόρτες τους την ερχόμενη άνοιξη. Η επωνυμία αυτής; «& Other Stories»! Τα «& Other Stories» θα εμφανιστούν σε λίγους μήνες στη Ρίτζεντ Στριτ του Λονδίνου, στη Ρυ Σεν-Ονορέ του Παρισιού και στη Νόιε Σένχαουζερ Στράσε του Βερολίνου. Καταστήματα θα ανοίξουν επίσης σε «καλές» περιοχές της Βαρκελώνης, της Κοπεγχάγης, του Μιλάνου, της Στοκχόλμης, των Βρυξελλών, του Ελσίνκι και του Αμστερνταμ. Με τα «& Other Stories» η H&M επιδιώκει να διατηρήσει τον ρυθμό ανάπτυξής της μέσω νέων καταστημάτων στο 10%-15% ετησίως. Ο όμιλος λειτουργεί συνολικά 2.776 καταστήματα. Εξ αυτών τα 2.627 είναι H&M και τα υπόλοιπα των άλλων επωνυμιών του ομίλου: COS (64 καταστήματα), Monki (60), Weekday (21) και Cheap Monday (4). Με τα «& Other Stories» η H&M επιχειρεί να προσελκύσει νέους πελάτες με υψηλότερο διαθέσιμο εισόδημα. Πρόκειται για ένα στοίχημα, δεδομένου ότι ανταγωνίστριές της, όπως η βρετανική Primark και η αμερικανική Forever 21, πράττουν ακριβώς το αντίθετο έχοντας βάλει στο στόχαστρο νέους καταναλωτές με μέτρια αγοραστική δύναμη.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki