Πρόκειται για μία νέα μόδα που έχει αρχίσει να δένει την τηλεοπτική αγορά με την αγορά ακινήτων. Πρόκειται για την τάση να παρέχεται η ενοικίαση διαμερίσματος ως έπαθλο σε διαγωνιζόμενους στις εθνικές τηλεοπτικές εκπομπές. Η πρώτη κίνηση έγινε όταν ένα ιδιοκτητης συμφώνησε να παράσχεί δωρεάν για έξη μήνες ένα ενοικιαζόμενο σπίτι στην καρδιά της νέας Υόρκης σε ένα παίκτη τηλεπαιγνιδιού μετά απο διαγωνισμό μεταξύ των τηλεθεατών. Η κίνηση αυτή βρήκε και άλλους μιμητές και έτσι πολλές εκπομπές έχουν καθιερώσει στο πακέτο δώρων τους και την ενοικίαση ενός σπιτιού έξη μήνες. Τα σπίτια βρίσκονται κυρίως σε αναπτύξεις για τις οποίες οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να ισχυροποιήσουν το εταιρικό τους όνομα.Η τελευταία εξέλιξη; η παροχή ενός ενοικιαζόμενου σπιτιού για έξη μήνες στο νικητή ενός παιγνιδιού το οποίο απαιτεί απο το συμμετέχοντες να καταθέσουν την αυτοπροσωπογραφία τους.