Η περίµετρός του φτάνει τα 13 χιλιόµετρα και οι περιφράξεις στο εσωτερικό του ξεπερνούν τα 44. Δέκα χρόνια µετά το κλείσιµό του, το πρώην αεροδρόµιο του Ελληνικού είναι ένα κατακερµατισµένο οικόπεδο. Στην πίστα του συνυπάρχουν το δηµόσιο µε το ιδιωτικό και οι αναµνήσεις µε την εγκατάλειψη. Αν ψάχνεις σηµάδια που να οδηγούν σε αεροδρόµιο είναι εύκολο να χάσεις τη στροφή στην Ποσειδώνος. Οι µόνοι ταξιδιώτες που περνούν σήµερα την είσοδο του Δυτικού Αερολιµένα στο Ελληνικό είναι οι επιβάτες των λεωφορείων Β2 και 247. Και όσοι ψάχνουν το Εθνικό Κτηµατολόγιο. Σήµερα, στα 5.287 στρέµµατα του πρώην αεροδροµίου βλέπεις το χαοτικό πρόσωπο της Ελλάδας. Μετά τη µετακόµιση, το Ελληνικό τεµαχίστηκε. Διαφορετικοί ιδιοκτήτες, διαφορετικό καθεστώς διαχείρισης. Κτηµατική Εταιρεία του Δηµοσίου, Ολυµπιακά Ακίνητα, Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα, FIR Αθηνών, Τραµ Α.Ε., Πολιτική Αεροπορία, είναι µερικοί από τους φορείς που συνυπάρχουν εκεί. Σύµφωνα µε έρευνα του Εργαστηρίου Περιβάλλοντος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, 2.500 στρέµµατα του παλιού αεροδροµίου είναι δεσµευµένα από δηµόσιους φορείς ή ιδιώτες µε εκµισθώσεις ή παραχωρήσεις ετών (από 10 χρόνια έως και 45). Η κατασκευή του αεροδροµίου άρχισε το 1938. Τη δεκαετία του ‘90 εξυπηρετούσε έως και 12 εκατοµµύρια επιβάτες τον χρόνο. Σήµερα, χαµηλή βλάστηση έχει ξεπροβάλει στην άσφαλτο των διαδρόµων. Θάµνοι και φρύγανα καλύπτουν τους ελάχιστους χώρους πρασίνου. Αγριόχορτα έχουν ζώσει τους τρύπιους στόχους σε ένα παρατηµένο στρατιωτικό πεδίο βολής. Στα δεξιά της εισόδου του Δυτικού Αερολιµένα βρίσκεται το νεκροταφείο οχηµάτων της Ολυµπιακής Αεροπορίας. Οι διαχειριστές των εγκαταστάσεων στο πρώην αεροδρόµιο αρχίζουν από πολιτιστικούς, χορευτικούς συλλόγους του Δήµου Ελληνικού και φτάνουν µέχρι ανώνυµες εταιρείες που νοικιάζουν για εκατοµµύρια ευρώ αθλητικές εγκαταστάσεις.