Τρόπους για να βγει από το αδιέξοδο ώστε να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση της Αστήρ Παλλάς επιχειρεί να βρει, σύμφωνα με πληροφορίες, το σχήμα αραβικών και τουρκικών κεφαλαίων. Μετά το μπλόκο του Συμβουλίου της Επικρατείας εξετάζει την υποβολή νέας πρότασης για την ανάπλαση της έκτασης σε Βουλιαγμένη και Μικρό Καβούρι, με σαφώς μικρότερο αριθμό κατοικιών από ό,τι η αρχική. Το νέο πλάνο που θα κατατεθεί μέσα στο Μάρτιο θα περιλαμβάνει σαφώς λιγότερες από τις 100 κατοικίες του αρχικού, με πιθανώς χαμηλότερους συντελεστές, και γενικότερη αλλαγή στη φιλοσοφία δόμησης. Το ΣτΕ απέρριψε το Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ) για τον ειδικό χωροταξικό σχεδιασμό ανάπλασης (ΕΣΧΑΔΑ) του Αστέρα Βουλιαγμένης συνολικής έκτασης 301,9 στρεμμάτων, παρ’ ότι η πλειοδότρια με 400 εκατ. ευρώ στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ κοινοπραξία είχε διορθώσει την αρχική της πρόταση προκειμένου να «κουμπώσει»όσο γίνεται περισσότερο με το χωροταξικό σχεδιασμό της ευρύτερης περιοχής. Στην βασική του ένσταση το ΣτΕ είχε διαφωνήσει με την πρόβλεψη του σχεδίου ανάπλασης ως προς την ανέγερση νέων μονοκατοικιών (καμπάνες) και με τη κατασκευή κτισμάτων στο αδόμητο τμήμα της χερσονήσου Μικρό Καβούρι. Στο μάτι του ΣτΕ είχε «μπει» ειδικά η πρώτη από τις πέντε συνολικά ζώνες στις οποίες χωριζόταν σύμφωνα με το ΠΔ η έκταση των 301,9 στρεμμάτων. Στο ΠΔ που απέρριψε το Ανώτατο Δικαστήριο προβλεπόταν ότι από τα 201.400 τ.μ. της α' ζώνης του Αστέρα που είχε χαρακτηρισθεί ως περιοχή τουρισμού, αναψυχής και παραθεριστικής κατοικίας, τα 56.500 τ.μ. θα οικοδομούνταν, και απ' αυτά τα 39.500 τ.μ. θα αφορούσαν κυρίως πολυτελείς κατοικίες, ενώ τα 17.000 τ.μ. αποκλειστικά ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις. Ο συντελεστής δόμησης είχε καθοριστεί στο 0,2 και ο συντελεστής κάλυψης στο 0,1. Στην υπόλοιπη έκταση της α' ζώνης (161.345 τ.μ.) προβλεπόταν τόσο η ανέγερση διαφόρων κατασκευών, όσο και η κατασκευή ελικοδρομίων. Στην ίδια πάντα α' ζώνη, το ΠΔ μιλούσε για τη κατασκευή δύο εστιατορίων με επιφάνεια μέχρι 800 τ.μ. το καθένα και αναψυκτήρια, η έκταση των οποίων δεν θα μπορούσε να ξεπερνά τα 1.300 τ.μ. Επιπλέον το σχέδιο ΠΔ έκανε λόγο για συνένωση των υπαρχουσών καμπανών ή για δημιουργία νέων πολυτελών καμπανών ή για μετατροπή τους σε κατοικίες. Ο συνολικός αριθμός τους δεν θα μπορούσε να ξεπερνά τις 100, ενώ επιτρεπόταν η κατασκευή νέων μεμονωμένων αυτοτελών πολυτελών κατοικιών, με μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος τα 7,5 μέτρα. Ταυτόχρονα στην υπόλοιπη επιφάνεια της α' ζώνης προβλέπονταν συνεδριακά κέντρα, πολιτιστικές εγκαταστάσεις, αθλητικές εγκαταστάσεις με γήπεδα τένις, γκολφ και άλλων αθλημάτων, αποδυτήρια και γραφεία των αθλητικών εγκαταστάσεων, παιδικοί σταθμοί, στεγασμένα πάρκινγκ για αυτοκίνητα, πούλμαν και αυτοκίνητα μέχρι 3,5 τόνους. Στην απόφασή τους οι δικαστές αποφάνθηκαν πως «η προσθήκη της χρήσης κατοικίας στις νυν επιτρεπόμενες χρήσεις τουρισμού- αναψυχής και των συνοδευτικών τους χρήσεων στη ζώνη Ι του ΕΣΧΑΔΑ, η οποία περιλαμβάνεται στη χερσόνησο του Μικρού Καβουριού, και μάλιστα με τη δημιουργία ή την ανέγερση μεγάλου αριθμού κατοικιών ύψους 7,5 μ. σε δομημένες αλλά και αδόμητες επιφάνειες της χερσονήσου συνιστά επιβάρυνση των ήδη επιτρεπομένων χρήσεων και μετατρέπει στο διηνεκές την ευαίσθητη περιοχή της χερσονήσου σε οικιστική περιοχή με μικτές χρήσεις, προεχόντως κατοικίας, εν όψει και του συνολικού αριθμού των κατοικιών (έως 100), και δευτερευόντως, τουρισμού». Τώρα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επενδυτικό σχήμα στο οποίο συμμετέχει με 33,75% η τουρκική Dogus, και ακολουθούν με μικρότερα ποσοστά το Abu Dhabi Investment Council, (o κρατικός επενδυτικός βραχίονας του Αμπού Ντάμπι), και το κρατικό ασφαλιστικό ταμείο του Κουβέιτ, εξετάζει να υποβάλει νέο ειδικό σχέδιο χωροταξικού σχεδιασμού.