Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Θριάσιο :Μεγάλο παιγνίδι για εμπορευματικό

Σε θρίλερ εξελίσσεται η πολυσυζητηµένη συµµετοχή των Κινέζων στο µεγάλο έργο της κατασκευής του Εµπορευµατικού Σταθµού του Θριάσιου Πεδίου. Οι Κινέζοι της Cosco θέτουν τέσσερις όρους, από τους οποίους οι δύο εµφανίζουν µεγάλες δυσκολίες προκειµένου να ικανοποιηθούν από την ελληνική πλευρά καθώς σκοντάφτουν στο κοινοτικό δίκαιο. Σύµφωνα µε πληροφορίες, µε επιστολή που βρίσκεται στα χέρια της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ (φορέας κατασκευής του έργου) η Cosco Logistics πληροφορεί τη θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ ότι δεν πρόκειται να πάρει µέρος στον σχετικόδιαγωνισµό. Για την απόφασή της αυτή επικαλεί ταιτις αντιρρήσεις της σε τέσσερις όρους του διαγωνισµού. Η Cosco Logistics είναι µία από τις δέκα µεγαλύτερες εταιρείες του κόσµου στη διακίνηση εµπορευµατοκιβωτίων και η ενδεχόµενη ανάληψη από αυτήν της εκµετάλλευσης του Εµπορευµατικού Σταθµού θα αποτελούσε επαρκή εγγύηση για τη βιωσιµότητά του. Οι Κινέζοι ζητούν να έχουν τη δυνατότητα ελαφράς µεταποίησης µέρους των προϊόντων που θα εισάγονται και θα διακινούνται µέσω του Εµπορευµατικού Κέντρου του Θριάσιου προς τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Το δεύτερο αίτηµα των Κινέζων είναι η δηµιουργία ελεύθερης ζώνης εµπορίου στους χώρους του Κέντρου. Το αίτηµά τους να πάει πίσω κατά πέντε χρόνια η κατασκευή του τερµατικού σταθµού και όχι να γίνει άµεσα, όπως θέλει η κυβέρνηση, είναι συζητήσιµο. Ο τρίτος λόγος που ώθησε την Cosco Logistics να κάνει πίσω είναι και το γεγονός ότι ένα σηµαντικόµέρος των υποδοµών που θα την εξυπηρετούσαν µέσω του Εµπορευµατικού Κέντρου µπορεί να ικανοποιηθεί, σε µικρότερο βέβαια βαθµό, και µέσα από έργα στουςχώρους του προβλήτα 2 του λιµανιού τουΠειραιά. Το εµπορευµατικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο θα δηµιουργηθεί σε έκταση σχεδόν 600 στρεµµάτων και έχει προϋπολογισµό 150 εκατ. ευρώ µέχρι την ολοκλήρωσή του, ενώ η πρώτη φάση, για την οποία γίνεται και ο προσεχής διαγωνισµός, θα κοστίσει 45 εκατ. ευρώ. Το έργο θα πραγµατοποιηθεί µε σύµβαση παραχώρησης, η οποία προβλέπει τη µελέτη, την κατασκευή, τη χρηµατοδότηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την εκµετάλλευση των εγκαταστάσεων για 40 έτη, χωρίς εθνική ή κοινοτική συµµετοχή. Το ακίνητο βρίσκεται σε προνοµιακή θέση, καθώς συνδέεται οδικά µε την Αττική Οδό και σιδηροδροµικά µε το δίκτυο το ΟΣΕ, ενώ µελετάται η σιδηροδροµική του σύνδεση µε το λιµάνι του Ν. Ικονίου. Στους ενδιαφερόµενους επενδυτές συµπεριλαµβάνονται εταιρείες Logistics και µεγάλοι κατασκευαστικοί όµιλοι.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter του Realestatenews για να λαμβάνετε καθημερινή ενημέρωση.

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki