Πολιτικές κόντρες με επίκεντρο το Θριάσιο. Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση ότι όχι μόνο αρνείται να εξετάσει την προοπτική λειτουργίας του εμπορευματικού κέντρου μέσα από ένα δημόσιο διοικητικό σχήμα, αλλά προχωρά στη χορήγηση μηνιαίας παράτασης στην προθεσμία υποβολής προσφορών προκειμένου να μπορέσει η Κινεζική εταιρεία COSCO, μέσω της θυγατρικής της COSCO Logistics, να λάβει μέρος στο διαγωνισμό ως ο κύριος μέτοχος κοινοπραξίας στην οποία θα συμμετέχει με το 51%.
Αντίθετα για τον ΟΛΠ ο οποίος διαθέτει προσωπικό, τεχνογνωσία και εξοπλισμό για την διαχείριση λειτουργιών logistics προβλέπεται ο ρόλος του κομπάρσου, αφού θα συμμετέχει μαζί με την COSCO στην εν λόγω κοινοπραξία μέσω της θυγατρικής του ΟΛΠ Logistics με ποσοστό όχι μεγαλύτερο του 25%.
Παράλληλα σε ερώτηση που κατατέθηκε στην Βουλή απο τον ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνεται ότι " κυρίως από την πλευρά της COSCO, τέθηκαν 12 ερωτήματα για τα τεύχη του διαγωνισμού της ΓΑΙΑΟΣΕ, τα οποία μετά από παρέμβαση κορυφαίων Υπουργών της κυβέρνησης απαντήθηκαν θετικά ως προς τις απαιτήσεις της κοινοπραξίας.
Επίσης αναφέρεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες η Κινέζικη πλευρά ενδιαφέρεται για το αν θα υπάρξει ελεύθερη ζώνη εμπορίου καθώς και για την δημιουργία κέντρου μεταποίησης και μετασκευής" .