Ενα από τα μεγαλύτερα «εμπόδια» μέχρι σήμερα ξεπέρασε η δρομολογούμενη επένδυση των 8 δισ. ευρώ για την ανάπλαση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, καθώς εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο η υπογραφή της σύμβασης πώλησης του 100% των μετοχών της Ελληνικό Α.Ε., εταιρείας του ΤΑΙΠΕΔ και κατόχου της έκτασης των 6.2000 στρεμμάτων, προς τον όμιλο επενδυτών Global Investment Group, υπό τη Lamda Development, την κινεζική Fosun και την Al Maabar του Αμπου Ντάμπι. Μετά και τη λήψη της θετικής εισήγησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, αναμένεται να υποβληθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων στο ΣτΕ και, εφόσον εγκριθούν οι χρήσεις γης, θα εκδοθεί το απαιτούμενο προεδρικό διάταγμα. Ακολούθως, η σύμβαση θα πρέπει να εγκριθεί και από τη Βουλή. Πρόκειται για αρκετά βήματα, τα οποία θα απαιτήσουν και σημαντικό χρονικό διάστημα έως ότου υλοποιηθούν, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι οι πρώτες εργασίες δεν προβλέπεται να ξεκινήσουν πριν από το 2016. Σε κάθε περίπτωση, η πρώτη φάση της επένδυσης θα αφορά την ανάπτυξη του μητροπολιτικού πάρκου των 2.000 στρεμμάτων. Πάντως, το Ελληνικό προκαλεί τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης. Όπως τονίζει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, "η κυβέρνηση επισπεύδει την υπογραφή της σύμβασης, δείχνοντας "για πολλοστή φορά τις αυταρχικές της πρακτικές απέναντι σε ελεγκτικούς μηχανισμούς, επιστημονικούς φορείς, πολιτικά κόμματα και κοινωνικά κινήματα, την απαξιωτική της στάση απέναντι σε θεσμούς και νόμιμες διαδικασίες, αλλά ακόμα και την πλήρη αδιαφορία της για τις μελλοντικές ποινικές συνέπειες που θα έχει για τα μέλη της και τα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ". Επιπλέον, το Τμήμα Οικολογίας του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει η σύμβαση δεν έχει δημοσιοποιηθεί επισήμως, "το ΤΑΙΠΕΔ -το «άντρο» της αδιαφάνειας, της παρατυπίας και της υπονόμευσης του δημόσιου συμφέροντος- προχώρησε σε υπογραφή της σύμβασης, παρότι δεν έχει λήξει η προθεσμία για την υποβολή ενστάσεων στο Ελεγκτικό Συνέδριο και παρότι το ΤΕΕ, ο τεχνικός σύμβουλος του κράτους, εκτιμά ότι το Ελληνικό παραχωρείται στον «επενδυτή» με οικονομικό αντάλλαγμα 222% χαμηλότερο από τη σημερινή εμπορική του αξία".