Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, το αεροδρόμιο στο Καστέλλι, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Θριάσιο Πεδίο, ο ΑΔΜΗΕ αλλά και τα ελληνικά λιμάνια έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον κινεζικών εταιρειών που αναζητούν «έδαφος» στη χώρα μας για νέες επενδύσεις. Πλειοψηφικό πακέτο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αλλά και το μάνατζμεντ του αεροδρομίου της Αθήνας θα διεκδικήσει η κινέζικη κοινοπραξία που αποτελείται από τη Friedmann Pacific Asset Management Limited (FPAM) και τη Shenzhen Airport (Group) Co., Ltd. Αν και δεν έχουν ανακοινώσει το ύψος της επένδυσης που πρόκειται να καταθέσουν, ωστόσο έχουν ξεκαθαρίσει ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας αποτελεί γι΄ αυτούς επένδυση προτεραιότητας, καθώς έχει πολλές προοπτικές ανάπτυξης. Καστέλλι Το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι έχει τραβήξει τα βλέμματα κινεζικών εταιρειών. Εκπρόσωποι της μεγαλύτερης κατασκευαστικής εταιρείας στον κόσμο, China State Construction Engineering Corporation, αναφέρθηκαν σε αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα, μεταξύ των οποίων και το ενδιαφέρον της εταιρείας για το Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου. Η πρόσφατη ανακοίνωση της στρατηγικής συμφωνίας της Cosco με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εβδομαδιαία μεταφορά 10 τρένων από τον Πειραιά προς την Ανατολική Ευρώπη δείχνει την ιδιαίτερα «σχέση» μεταξύ των δύο εταιρειών. «Γρίφο» ωστόσο αποτελεί η στάση της Cosco στην διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μπορεί να εισχωρήσει σε κάποια από τις τρεις κοινοπραξίες που έχουν εκδηλώσει μη δεσμευτικό ενδιαφέρον. Ο κινεζικός κολοσσός έχει πλέον το χρόνο να πάρει το «πράσινο φως» από το Πεκίνο, μια και δόθηκε νέα παράταση στον διαγωνισμό. Η συμμετοχή της Cosco στον διαγωνισμό για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, μετά το δεδηλωμένο ενδιαφέρον για την εξαγορά του 67% του ΟΛΠ, καθιστά σαφές ότι επιδιώκει τη δημιουργία ενός σύγχρονου εμπορευματικού κέντρου. Και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης που βρίσκεται σε διαδικασία αποκρατικοποίησης έχει προσελκύσει κινεζικά βλέμματα, καθώς προσφορά έχει καταθέσει η Yilport Holding, Inc.