Διαφορετικής φιλοσοφίας είναι τα δύο επιχειρηματικά σχέδια ανάπτυξης πίστας προδιαγραφών Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα, σε Πάτρα και Δραπετσώνα. Οπως προκύπτει και από τον προϋπολογισμό των δύο έργων, η πίστα της Πάτρας δεν έχει ως αυτοσκοπό τη λήψη άδειας για διεξαγωγή αγώνα του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, κάτι που, όπως όλα δείχνουν, έχει πρώτιστο μέλημα η Dielpis, η εταιρεία που έχει αναλάβει να «τρέξει» την επένδυση της Δραπετσώνας. Ως εκ τούτου, οι προϋπολογισμοί των δύο έργων είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι. Η εταιρεία Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., η οποία έχει σχεδιάσει τη λειτουργία της πίστας στην Πάτρα, κάνει λόγο για επένδυση της τάξεως των 94,6 εκατ. ευρώ, έναντι ποσού της τάξεως των 800 εκατ. ευρώ της Δραπετσώνας. Η τεράστια αυτή διαφορά οφείλεται στο γεγονός ότι η επένδυση της Δραπετσώνας συνδυάζεται με την ανάπλαση της περιοχής των πρώην Λιπασμάτων, ενώ μόνο η απόκτηση δικαιωμάτων για τους αγώνες της Φόρμουλα 1 (σε συνδυασμό με το σχετικό συμβόλαιο) συνεπάγεται οικονομική δέσμευση της τάξεως των 30-40 εκατ. ευρώ.