Ξένοι και Έλληνες επιχειρηματίες διερευνούν επενδυτικές ευκαιρίες στον κλάδο της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς η επιταχυνόμενη τάση να χρησιμοποιείται η Ελλάδα και ειδικότερα ο Πειραιάς και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ως άξονας ευρωπαϊκών εισαγωγών διαμορφώνει νεα δεδομένα για την βιομηχανία των διαμεταφορών και των logistics. Ο διαγωνισμός για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου του Θριασίου Πεδίου από την ΓΑΙΑΟΣΕ με προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος την 11η Ιουλίου αλλά και η κινητικότητα κτηματομεσιτικών οίκων γύρω απο ιδιωτικά βιομηχανικά ακίνητα κατάλληλα για την εφοδιαστική αλυσίδα στην ευρύτερη περιοχή ανοίγουν την αυλαία για την νέα εποχή του συγκεκριμένου κλάδου.
Το «στόρυ» σε επίπεδο real estate βασίζεται, σύμφωνα με μεγάλους κτηματομεσιτικούς οίκους, σε δυο άξονες: Πρώτον εταιρείες που ήδη λειτουργούν μπορούν πλέον να αναπτυχθούν και να μετακινηθούν σε καλύτερης ποιότητας ακίνητα εξαιτίας της μεγάλης προσφοράς χώρων σε ελκυστικές τιμές, και δεύτερον νέοι παίκτες είτε από τον τομέα των μεταφορικών υπηρεσιών είτε πολυεθνικές που θέλουν να εδράσουν κοντά στον Πειραιά και το σιδηροδρομικό δίκτυο εγκαταστάσεις αποθήκευσης ή και συναρμολόγησης προϊόντων αναζητούν θέση στον χάρτη της δυτικής Αττικής.
Το ενδιαφέρον ξένων επενδυτικών κεφαλαίων για το real estate τμήμα των διαμεταφορών εκδηλώθηκε και στο επενδυτικό forum της Νέας Υόρκης που έγινε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας και συνέπεσε με την προκήρυξη του διαγωνισμού της ΓΑΙΑΟΣΕ.Η υπερπροσφορά εκτάσεων όμως δεν αφήνει πολλά περιθώρια προσδοκιών για άνοδο των τιμών βραχυπρόθεσμα. Στην προσφορά ακινήτων από τον ιδιωτικό τομέα έρχεται τώρα να προστεθεί και αυτά τςη ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο διαγωνισμός της θυγατρικής του ΟΣΕ αφορά την ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του «Θριασίου Πεδίου» για την ανάπτυξη του «Εμπορευματικού Κέντρου» και περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων. Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά (Νέο Ικόνιο).