Η ρύθμιση για τις επιχωματώσεις του αιγιαλού, που περιλαμβάνεται στο επίμαχο νομοσχέδιο, εξυπηρετεί το σχεδιασμό για το Ελληνικό. Τα μπάζα από τις καθαιρέσεις και εκσκαφές του παλιού αεροδρομίου, υπολογίζονται σε περισσότερα από 1 εκατομμύριο κυβικά και περιλαμβάνονται στο το σχέδιο της Lamda Development του Ομίλου Λάτση αφού προορίζονται για επιχωματώσεις στο παράκτιο μέτωπο του Σαρωνικού. Αυτό σημαίνει ότι είναι εν δυνάμει επικίνδυνα και πρέπει να τύχουν ειδικής διαχείρισης. Στα πλαίσια αυτά θεωρείται βέβαιο ότι μετά τις εκλογές η κυβέρνηση θα επανέλθει με ανώδυνες τροποποιήσεις για να περάσει ένα νομοσχέδιο χωρίς πραγματική αναπτυξιακή πολιτική, αλλά με πλήρη κατεδάφιση της νομοθεσίας και καταστρατήγηση θεμελιωδών αρχών κοινωνικής και περιβαλλοντικής προστασίας, έχοντας σαν πρόσχημα την κρίση και την τρόικα. Στην πραγματικότητα με τις μεθοδεύσεις επιχειρείται να Ταυτόχρονα, καταστρατηγηθεί η ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία, όπου η προστασία του αιγιαλού και της παραλίας κατοχυρώνεται μέσα από την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Παράκτιων Ζωνών, σε απόλυτη αρμονία με την προσέγγιση της οδηγίας 2001/42 για τη στρατηγική εκτίμηση των σχεδίων και προγραμμάτων στο περιβάλλον. Καταστρατηγείται επίσης η υπογραφή της χώρας, ως Συμβαλλόμενου Μέρους της σύμβασης της Βαρκελώνης, το πρωτόκολλο της οποίας τέθηκε σε ισχύ τον Μάρτιο του 2011, καθιστώντας την ολοκληρωμένη διαχείριση των παράκτιων ζωνών υποχρεωτική για τα κράτη-μέλη που βρέχονται από τη Μεσόγειο. Τέλος, επιχειρείται να νομιμοποιηθούν ακόμη και οι αυθαίρετες κατασκευές που βρίσκονται στον αιγιαλό-παραλία, για τις περισσότερες εκ των οποίων έχουν εκδοθεί τελεσίδικα πρωτόκολλα κατεδάφισης, αλλά και στις παραλίμνιες και παραποτάμιες περιοχές, αγνοώντας παντελώς την τεράστια οικολογική και ταυτόχρονα οικονομική και κοινωνική σημασία της παρόχθιας και παράκτιας ζώνης, επιτρέποντας ελεύθερα την παραχώρηση της χρήσης αιγιαλού για οικονομική αξιοποίηση και εκτέλεση συγκεκριμένων έργων.