Σε πλέγμα συνταγματικών και νομοθετικών διατάξεων προσκρούει η μεταβίβαση στο ΤΑΙΠΕΔ, χωρίς αντάλλαγμα, των εκτάσεων των 110.000 τετραγωνικών μέτρων στην περιοχή Μικρό Καβούρι Βουλιαγμένης -η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της είναι δασική έκταση- και της έκτασης των 800.000 τ.μ. περίπου των ιαματικών πηγών Θερμοπυλών-Καλλιδρόμου, όπως υποστηρίζουν με προσφυγές τους στο ΣτΕ κάτοικοι των Δήμων Βούλας - Βουλιαγμένης - Βάρκιζας και Λαμίας. Ειδικότερα, τέσσερις κάτοικοι του Δήμου Βούλας, κ.λπ., αναφέρουν στη προσφυγή τους ότι η μεταβίβαση της έκτασης του ΕΟΤ στη θέση Μικρό Καβούρι στο ΤΑΙΠΕΔ αντιστρατεύεται τις συνταγματικές επιταγές των άρθρων 1, 5, 24, 25, 26 και 43 και προσκρούει σε πλέγμα νομοθετικών διατάξεων (νόμοι 1737/1984,1558/1985,1734/1987 και 3986/2011). Συγκεκριμένα, υπογραμμίζουν ότι το Μικρό Καβούρι είναι δασική έκταση η οποία προστατεύεται από το Σύνταγμα και το αναπαλλοτρίωτο των δημοσίων κοινόχρηστων πραγμάτων και κατά συνέπεια δεν μπορεί να εκποιηθεί.
Ακόμη, επισημαίνουν οι κάτοικοι της Βουλιαγμένης ότι η απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων με την οποία μεταβιβάστηκε το Μικρό Καβούρι στο ΤΑΙΠΕΔ παραβιάζει, κατά το τμήμα της επίδικης έκτασης που είναι δασική, τις διατάξεις άρθρου 13 παράγραφος 3 του Ν. 1737/1984, στο βαθμό που επιτρέπει την άρση του δημόσιου χαρακτήρα της επίμαχης έκτασης χωρίς να έχει προηγηθεί η νόμιμη διαδικασία αποχαρακτηρισμού της, ενώ παραβιάζονται και οι συνταγματικές εγγυήσεις για την κατ' εξαίρεση μεταβολή του προορισμού των δασών και δασικών εκτάσεων. Σε άλλο σημείο της προσφυγής τους οι κάτοικοι της Βουλιαγμένης αναφέρουν ότι με τη μεταβίβαση της υψηλής κυριότητας της επίδικης έκτασης στο ΤΑΙΠΕΔ με σκοπό την περαιτέρω εκποίηση αυτής σε ιδιώτες, αίρεται η δημόσια ωφέλεια, η οποία αφορά την οργάνωση, ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα, καθώς η εν λόγω έκταση αγοράστηκε από τον ΕΟΤ. Συνεπώς, προσθέτουν, παραβιάζονται οι ρητές διατάξεις του νόμου που αφορά τον ΕΟΤ. Εξάλλου, επισημαίνουν ότι η επίμαχη μεταβίβαση έπρεπε να γίνει με Προεδρικό Διάταγμα και όχι με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής.
Με τη σειρά τους, 16 κάτοικοι της Λαμίας επικαλούνται τις ίδιες συνταγματικές παραβάσεις με αυτές των κατοίκων της Βουλιαγμένης και επιπρόσθετα υπογραμμίζουν ότι παραβιάζεται και ο Ν. 3498/2006 για τη δημόσια κυριότητα των ιαματικών και φυσικών πόρων. Τέλος, οι κάτοικοι της Λαμίας επισημαίνουν ότι η συνταγματική απαγόρευση μεταβίβασης των ιαματικών πηγών στο ΤΑΙΠΕΔ και περαιτέρω σε ιδιώτη δεν αφορά μόνο την πηγή ή τις πηγές «ως ρέον ύδωρ αλλά και την αναγκαία για τη λειτουργία της πηγής έκταση, δηλαδή όλο το μεταβιβαζόμενο κτήμα» των ιαματικών πηγών.
Εμβληματικό πάντως χαρακτήρα για το σκέλος των ακινήτων του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων θα έχουν το προσεχές διάστημα οι διαγωνισμοί για το Τατόι στην Πάρνηθα και το Πρασονήσι Ρόδου. Το μεν Πρασονήσι προορίζεται για ξενοδοχειακή μονάδα με συνδυασμό δραστηριοτήτων αναψυχής (γήπεδα γκολφ, θαλάσσια σπορ κ.ά.) καθώς, όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς, η γεωμορφολογία προσφέρεται για τέτοιου είδους αναπτύξεις. Στο δε Τατόι σχεδιάζεται μια ήπια ανάπτυξη σε μια έκταση περίπου 1.000 στρεμμάτων, που θα περιλάβει πολιτιστικές, συνεδριακού χαρακτήρα και άλλες αγροτουριστικές δραστηριότητες. Εκτός από τα έσοδα, στόχος είναι να αναδειχθεί η περιοχή, που εδώ και δεκαετίες ρημάζει καθώς έχει αφεθεί στην τύχη της με εγκαταλελειμμένα κτίρια, κλπ. Επιπλέον, στόχος είναι να δείξει η χώρα στην εγχώρια και διεθνή επενδυτική κοινότητα ότι στην Ελλάδα κάτι κινείται και στον χώρο του real estate.