Ένα εκτεταμένο δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς που θα ξεκινά από το λιμάνι του Πειραιά θα φτάνει μέχρι τη Γλυφάδα, το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το Λαύριο, αλλά και τη Χαλκίδα και το Κιάτο και θα «καλύπτει» ικανοποιητικά μεγάλο τμήμα περιμετρικά της Αθήνας, προσδοκά να κατασκευάσει το υπουργείο Υποδομών, αλλάζοντας τη σημερινή «ραχοκοκαλιά» των μέσων μαζικής μεταφοράς και ανατρέποντας τη σημερινή εικόνα ταλαιπωρίας και καθυστέρησης των επιβατών.
Οι επεκτάσεις του μετρό στη γραμμή 4 Γαλάτσι - Πανεπιστήμιο - Ευαγγελισμός, του προαστιακού στο Λαύριο και του τραμ σε Πειραιά και πλατεία Αιγύπτου που βρίσκονται στην τελική ευθεία θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής και θα δώσουν «ανάσα» σε δεκάδες κεντρικές αρτηρίες μειώνοντας ταυτόχρονα στο ελάχιστο τις αποστάσεις.
Το αμέσως προσεχές διάστημα αναμένεται να παραδοθεί η μελέτη για τα ΚΤΕΛ της Αττικής και τον ρόλο που θα κληθούν να παίξουν σε αυτό το νέο σύστημα μεταφορών, όπου αναμένεται συνεργασία με τα μέσα σταθερής τροχιάς ώστε να «απεγκλωβιστεί» το κέντρο της Αθήνας (πλατεία Καραϊσκάκη, λεωφόρος Αλεξάνδρας κ.λπ.).