Real Estate News NETWORKSOCIALOPINION.GR | INVESTNEWS.GR | PARATIRITIS.GR | PREMIUM.PARATIRITIS.GR

Πως θα πουλήσετε ευκολότερα

Θέλετε να πουλήσετε ένα σπίτι ή ένα οικόπεδο; Σίγουρα θα έχετε ακούσει ότι δεν πρόκειται για μία απλή διαδικασία. Στις περισσότερες περιπτώσεις η προσπάθεια αυτή απαιτεί όχι μόνο χρόνο αλλά και χρήμα. Εκτός από αυτό όμως , διαδικασία πώλησης απειλεί την ιδιωτική σας ζωή! Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά μία αγγελία με ένα τηλέφωνο μπορεί να αλλάξει –πολλές φορές προς το χειρότερο-την καθημερινότητα σας. Με απλά λόγια μία επιτυχής πώληση δεν περιορίζεται μόνο στην τιμή αλλά και στο ψυχικό κόστος που συνδέεται με το χρόνο που θα απαιτηθεί αλλά και με τις επιπτώσεις στην ιδιωτική σας ζωή. Κάποια από αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζονται αν τη «δουλειά» την αναθέσετε σε μεσίτη. Αν όμως αποφασίστε να κάνετε εσείς όλη τη διαδικασία τότε το επόμενο ρεπορταζ μπορεί να είναι χρήσιμο.

1. Ανωνυμία:

Για να πουλήσετε οτιδήποτε θα πρέπει να το κάνετε ευρέως γνωστό ώστε, να σας αναζητήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ενδιαφερόμενοι. Αυτό όμως σημαίνει ότι αποποιείστε κάποια στοιχεία της ιδιωτικής σας ζωής. Για παράδειγμα το τηλέφωνο επικοινωνίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όσους βλέπουν την αγγελία ακόμα και σε ώρες που εσείς δεν επιθυμείτε. Για το λόγο αυτό το καλύτερο που εχετε να κάνετε είναι ένα καρτοκινητό που θα το χρησιμοποιείται μόνο για το σκοπό αυτό. Καλό είναι να αποφεύγετε την γνωστοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων.

2. Κόστος:

Μία βασική αρχή των πωλήσεων είναι ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι μαθαίνουν τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για μία γρήγορη πώληση. Αυτό όμως μεταφράζεται σε κόστος. Η πρώτη σκέψη που θα πρέπει να κάνετε είναι :αν είστε διατεθειμένοι να αναλάβετε αυτό το κόστος ή πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για αυτό. Εμείς κάναμε ένα υπολογισμό από τον οποίο προέκυψε ότι το ελάχιστο κόστος για ένα εξάμηνο προβολής κινείται στα επίπεδα των 150 ευρώ. Στην συνέχεια πρέπει να επιλέξετε τα μέσα προβολής δηλαδή να αξιολογήστε τα έντυπα και τα sites , στα οποία πρέπει να προβληθεί το ακίνητο. Πως θα το κάνετε; Για παράδειγμα , η προβολή ενός μικρού ακινήτου σε μια λαϊκή συνοικία της Αθήνας σε ένα έντυπο του οποίου οι αναγνώστες είναι υψηλού εισοδηματικού επιπέδου μπορεί να έχει ελάχιστη ανταπόκριση. Το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα έχει η προβολή ενός ακριβού ακινήτου σε ένα έντυπο που δεν απευθύνεται στο συγκεκριμένο κοινό.

3. Μηδενικό κόστος:

Αν δεν θέλετε την εύκολη λύση της αγγελίας σε κάποιο έντυπο τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι θα υποστείτε ταλαιπωρία. Αφού λοιπόν το πάρετε απόφαση κινηθείτε ως εξής:

-Διαδώστε το σε γνωστούς και φίλους.

-Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-Χρησιμοποιήστε τις εφημερίδες και τα sites που δέχονται αγγελίες ιδιωτών χωρίς πληρωμή

-Κολλήστε πωλητήρια σε :

Α. Στάσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς από και προς το τη γειτονιά που βρίσκεται το ακίνητο.

Β. Σε χώρους και στέκια της γειτονιάς πχ στις πλατείες, στα ΚΑΠΗ, στα περίπτερα , στα σουπερ μάρκετ, στα γραφεία των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας, καφενεία κα, από τα οποία περνούν πολλοί άνθρωποι

Γ. Περιμετρικά σε ακτίνα 100 μέτρων από το σημείο που βρίσκεται το ακίνητο.

Προσοχή, στην αγγελία η πρώτη λέξη καλό είναι να γραμμένη με μεγαλύτερα και πιο εμφανή γράμματα.

  • Ακίνητα Τραπεζών

Τα Ακίνητα στη Ζωή μας

pomidaani

nomisma_140x60
baner-pontiki